Afgelopen vrijdag 8 september speelde zowel de Walking Footballers van SV Huizen als de Legends van AH.78 en MOS Huizen een Walking Football toernooi bij RCL in Leiderdorp. Dit was de 4de editie toernooi voor KiKa. In totaal deden er 24 teams mee onderverdeeld in poule A,B,C,D . In elke poule 6 teams.

Bekende deelnemers waren Ado Den Haag , Feyenoord, Telstar en Excelsior.  Het was een bloedhete dag maar de Huizer teams zetten hun beste beentje voor en SV Huizen won in hun poule B met grote overmacht.,evenals  de Legends van AH ,78  in poule D. Helaas kwam het team van MOS huizen niet verder dan hun 4de plaats in poule D.

Het was een schitterend toernooi voor het goede doel voor KiKa kinderkanker. In totaal is er op vrijdag  8813 Euro

Voor dit fonds gedoneerd. Maar het kan meer worden omdat er nog gedoneerd kan worden.

Aan het einde van het toernooi kregen zowel SV Huizen als de Legends van AH,78 een beker uitgereikt door de burgemeester van Leiderdorp, Mevrouw Laila Driessen. Een geweldige prestatie voor beide teams. Dit dankzij Anita Campbell die het Walking Football in Huizen 5 jaar geleden introduceerde en nu een kroon zag op haar werk. Mocht u denken dat Walking Football lijkt mee ook wat dan kunt u zich bij 1 van de 3 verenigingen aanmelden om kennis te maken met Walking Football.