Club van 100!

Club van 100

Om de instroom van gelden goed te stroomlijnen en transparant te houden is het noodzakelijk om een aantal wijzigingen door te voeren binnen de nu bekende 2 geldwervingsacties . De vrienden van Huizen zullen dan ook opgaan in de CLUB van 100 en de CLUB van 100 dient een duidelijk doel voor ogen te hebben.

1. De Club van 100 moet een brede focus hebben welke de gehele vereniging omvat. Het doel: realisatie en financiële ondersteuning van initiatieven welke ten goede komt aan de leden en bezoekers van de vereniging.
  2. Initiatieven dienen bij voorkeur een duurzaam karakter te dragen. Initiatieven in overleg met het bestuur van s.v. Huizen.
  3. Club van 100 is zowel voor bedrijven en particulieren (families, gezinnen en personen individueel)

De Club van 100 zal minimaal 1 x per jaar bijeenkomen waarbij tevens evaluatie is aangaande initiatieven, voortgang en de financiële situatie.

Vermelding van leden in een aparte rubriek op de website.

Bijdrage per seizoen van € 100,-

Beheer en controle over de Club van 100 bestaat uit:

1. Een donateur
  2. Penningmeester
  3. Lid sponsorcommissie

Om de huidige gegevens van de leden Club van 100 weer actueel te krijgen vragen wij om het aanmeldformulier in vullen.
Uiteraard verwachten wij nieuwe leden die onze vereniging graag willen steunen d.m.v. van deze donatie die een duidelijk doel voor ogen heeft.

Sponsorcommissie s.v. Huizen