Sponsor worden?

Sport en sponsoring zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Waar sport een steeds belangrijker plaats in onze maatschappij heeft verworven, is sponsoring uitgegroeid tot een vorm van ondersteuning waarin het lokale bedrijfsleven zich steeds prominenter heeft kunnen profileren.

De voetbalsport is een schitterend medium gebleken om reclame- en andere commerciƫle doelstellingen op zowel prestatie als ook op breedte sport niveau te laten opbloeien. Bij sponsoring als ook bij sportuitoefening gaat het immers om optimale resultaten!

Uw sponsordoelstellingen en gewenste exposure verbinden we graag aan een historisch sterk bekend staande voetbalvereniging als s.v. Huizen (opgericht in 1927 met meer dan 1200 leden). In het kader van netwerk optimalisatie zien we tegenwoordig ook veelal een koppeling van een (bord) sponsor contract met het lidmaatschap van Business Club Zuyderzee (BCZ), de aan s.v. Huizen verbonden sterk betrokken Businessclub.

Bij het afsluiten van een sponsorcontract bieden wij meer dan voetbal alleen: een schitterende accommodatie, gras- en kunstgrasvelden alsmede business club faciliteiten voor u en uw klanten.

Samen met u komen we tot een efficiƫnte invulling van uw sponsor-gedachte ; in dat kader gaan we graag een vrijblijvend gesprek met u aan om de mogelijkheden te bespreken en zodoende uw sponsorbijdrage optimaal in te zetten

Interesse? Stuur ons dan een e-mail naar sponsorcommissie@svhuizen.nl