Onze club – onze trots!

Entreeprijzen

Wat leuk dat je een wedstrijd van s.v. Huizen wilt komen bezoeken.
Om een wedstrijd te kunnen bijwonen hanteren wij de volgende entreeprijzen.

Volwassenen 7,-
65+ 5,-
Kinderen t/m 12 zijn gratis

Seizoenkaart
De kosten van een seizoenkaart zijn 90,-. Wil je een seizoenkaart aanschaffen? Stuur dan een e-mail met je persoonlijke gegevens naar bestuur@svhuizen.nl.

De volgende richtlijnen gelden bij s.v. Huizen:

• Leden hebben alleen op (persoonlijk) vertoon van leden pas en membercard gratis toegang.
  • Alleen KNVB officials die bij de wedstrijd een officiële functie hebben, hebben gratis toegang tot wedstrijden.
  • Voor bepaalde KNVB bekerwedstrijden worden volgens de gestelde regels 35 vrijkaarten aan de tegenstander gestuurd. Dit zijn 25 staanplaatsen en 10 genodigden kaarten (zitplaatsen).
  • Alleen bij competitiewedstrijden geldt op vertoon van de Bestuurspas Vierde Divisie gratis toegang.
  • Bij bijzondere wedstrijden (bijv. een vriendschappelijke wedstrijd tussen s.v. Huizen en een BVO of een wedstrijd tussen niet-s.v. Huizen elftallen) zal vooraf over toegangsreglement en prijzen worden gecommuniceerd. In het algemeen geldt dat eenieder toegang krijgt op vertoon van toegangskaart en geldt er dus voor niemand vrij entree.

Supporters bezoekende vereniging
Thuiswedstrijden van het eerste elftal van s.v. Huizen  zijn alleen tegen betaling (uitgezonderd s.v. Huizen – leden en in bezit van membercard) te bezoeken.

Bestuur en sponsoren
Voor wedstrijden in de vierde divisie worden geen vrijkaarten ten behoeve van bestuur, sponsoren, spelers, clubfotografen, clubredacteuren, etc. verstrekt. Elke club is in het bezit van 25 Vierde Divisie toegangskaarten welke zij kan gebruiken als toegangsbewijs voor deze wedstrijd. De businessclub is alleen toegankelijk voor leden van de Businessclub en hun genodigden. Bestuursleden van de bezoekende vereniging hebben ook toegang tot de businessclub op vertoon van een geldige vierde divisie-pas.

Technische staf, spelersgroep, begeleiding
Er bestaat binnen het amateurvoetbal geen reglement uit hoeveel personen een selectie, technische staf en begeleiding van een bezoekende vereniging mag bestaan. Vooralsnog houden wij, bij aankomst van de spelersbus, een aantal van maximaal 25 personen aan dat zonder toegangsbewijs ons sportpark kan betreden. Gelieve hier rekening mee te houden. Overige personen niet behorende bij de technische staf, spelersgroep en elftalbegeleiding dienen entree te betalen.

Bepaling entreeprijzen
De entreeprijzen worden in het bestuur voor aanvang competitie vastgesteld.