Het is weer zover! De ‘Week van de Scheidsrechter’.  Wat zouden we zonder deze geweldige mensen moeten? Dit is het moment dat we onze (assistent-)scheidsrechters op het veld weer de eer geven die hen toekomt. Zonder scheidsrechters, geen wedstrijden!

Scheidsrechters maken het immers mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten! Het bedanken van de scheidsrechters kan op veel verschillende manieren en misschien doen jullie dat ook al voorafgaand of na elke wedstrijd. In de Week van de Scheidsrechter willen we natuurlijk zo veel mogelijk scheidsrechters in het zonnetje zetten.

Daarom voor onze scheidsrechters een leuk presentje bij s.v. Huizen die ze zaterdag ontvangen bij hun gefloten wedstrijd!

Week van de scheidsrechter