Afgelopen zaterdag speelde Huizen in Noordwijk de uitwedstrijd tegen SJC. Huizen wist een 1-0 achterstand om te buigen en kon zo met een 1-2 overwinning op zak weer beginnen aan de terugreis. Komende zaterdag is Huizen gastheer voor Ajax. Ook Ajax pakte afgelopen zaterdag drie punten door Ter Leede met 4-1 te verslaan.

Ajax op schot
Sowieso is Ajax behoorlijk op schot dit seizoen: in de 13 gespeelde wedstrijden kwam het al 36 keer tot scoren. Achterin hoefde pas 15 tegentreffers worden geïncasseerd wat er samen voor heeft gezorgd dat er tot nog toe 29 punten zijn behaald. Dit is weliswaar één punt minder dan koploper HBC, maar aangezien Ajax nog één wedstrijd tegoed heeft is het qua verliespunten momenteel koploper.

Positie s.v. Huizen
Huizen bezet op haar beurt een 5de plaats maar tegelijk zitten er een aantal ploegen op het vinkentouw en zijn er ook nog de nodige ploegen dit tot wel 3! wedstrijden in moeten halen. Zoals Ajax een overwinning zal willen halen om wellicht winterkampioen te worden, zal Huizen een overwinning willen halen om zo aansluiting te houden met de hogere posities in plaats van het risico te lopen wat terug te zakken richting de middenmoot.

Aan Arnold Klein en zijn staf dan ook de schone taak om met een strijdplan te komen dat enerzijds zorgt voor minimaal één treffer, zonder tegelijk achterin een goal weg te geven en hopelijk kunnen de spelers dit plan vervolgens in praktijk brengen op het veld. Hopelijk treffen wij u komende zaterdag om de spelers hierbij te steunen?

Informatie over de wedstrijd
De wedstrijd wordt om 14:30 wordt afgetrapt op sportpark de Wolfskamer. Mocht u helaas niet aanwezig kunnen zijn, u kunt de wedstrijd ook volgen via Club TV of het account @svHuizen op X

De wedstrijdbal
De wedstrijdbal wordt aangeboden door Outcome waarvoor hartelijk dank!

Wie is Outcome?
Outcome wil als strategische IT partner fungeren voor haar relaties en mede in dit kader beheren en monitoren zij de kantoorautomatisering. Dit omvat onder andere Microsoft 365, Sharepoint, Teams, OneDrive, Power Plaform, Power BI, Power apps en Power Automate.
Outcome is jouw strategische IT partner | Outcome

Aankondiging s.v. Huizen