Wij zoeken jou! Kan jij onze spelers naar een hoger niveau tillen?

Voor het seizoen 2024/2025 hebben we nog verschillende vacatures openstaan.

Ben jij diegene die komend seizoen een team traint of begeleidt? Of zelfs een hele leeftijdscategorie?Kijk dan snel hieronder naar alle vacatures en meld je aan!

Vacature 1 | Trainer breedte team JO17 EN JO19
Voor seizoen 2024/2025 zoeken wij trainers die 1 a 2x per week een enthousiaste groep training wil geven.
Misschien ben jij wel de nieuwe Arne Slot of Peter Bosz.
Tijdsbesteding ongeveer 3 uur per week.

Vacature 2 | Trainer breedte team JO13 en JO14
Voor seizoen 2024/2025 zoeken wij trainers die een enthousiaste groep 1 a 2 x per week training wil geven.
Misschien ben jij wel de nieuwe Arne Slot of Peter Bosz en heb je affiniteit met deze leeftijdsgroep, meld je dan aan.
Tijdsbesteding ongeveer 3 uur per week.
Meer informatie over vacature 1 en 2 via HJO_Breedteteams@svHuizen.nl

Vacature 3 | Categorievertegenwoordiger Wolven/MCL
Voor het seizoen 2024/2025 zijn wij op zoek naar een duizendpoot die de club ondersteunt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de leider van een team en ouders,helpt met samenstellen van de niet selectie-elftallen samen met de HJO Breedtesport en communiceert namens de club alle activiteiten.
Tijdsbesteding 1 a 2 uur per week.

Vacature 4 | 2 Categorievertegenwoordigers leeftijdsgroep JO12-15 en leeftijdsgroep JO16-JO-19.
Voor het seizoen 2024/2025 zijn wij op zoek naar een duizendpoot die de club ondersteunt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de leider van een team en ouders, helpt met samenstellen van de niet selectie-elftallen samen met de HJO Breedtesport en communiceert namens de club alle activiteiten.
Tijdsbesteding 1 a 2 uur per week.

Voor meer informatie over vacature 3 en 4; Jeugd@svHuizen.nl of HJO_Breedteteams@svHuizen.nl