Via deze weg willen we laten weten dat:

Boris Horst heeft besloten om te stoppen bij s.v. Huizen. Hij zal verhuizen naar Amsterdam. Wij wensen Boris veel succes en bedanken Boris voor al zijn inzet.

Lars van der Wal de overstap maakt naar SDO. We zijn dankbaar voor zijn inzet bij onze club en wensen hem alle succes bij zijn nieuwe team.

Kevin Schaap vanaf komend seizoen zal gaan uitkomen voor Eemnes. Kevin, bedankt voor je tijd bij s.v. Huizen en veel succes met je toekomstige voetbalactiviteiten.

Spelers die bij s.v. Huizen blijven:

Het is ons een genoegen om te bevestigen dat Tijmen Bakker en Robbie Schipper ook volgend seizoen hun voetbalschoenen voor s.v. Huizen zullen aantrekken. Beide spelers hebben zich bewezen als waardevolle leden van ons team, en we kijken ernaar uit om hun ontwikkeling en prestaties te blijven ondersteunen.

TC s.v. Huizen