Robin Creebsburg

Rowdy Perez

Met deze aankondiging willen we aan jullie laten weten dat aan het einde van dit seizoen twee van onze spelers, Robin Creebsburg en Rowdy Perez, s.v. Huizen zullen verlaten.

Robin Creebsburg, bekend om zijn robuuste uitstraling en zijn leiderschapskwaliteiten, heeft met zijn inzet en professionaliteit een stukje inspiratie achtergelaten voor de jongere spelers binnen de club.

Rowdy Perez, met zijn snelheid en behendigheid aan de flanken, heeft menig verdediging op de proef gesteld.

Beide spelers hebben aangegeven dat ze op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen en wij respecteren hun beslissing. Wij waarderen hun harde werk en toewijding voor onze club.

Bedankt, Robin en Rowdy, voor jullie inzet, passie en de onvergetelijke momenten. Succes met alles wat jullie in de toekomst ondernemen.
Jullie zullen altijd welkom zijn bij s.v. Huizen.