Walking Football

Bij SV Huizen zijn wij sinds 2018 actief met het voetbal initiatief Walking Football.
Momenteel zijn er landelijk 500 verenigingen actief en het groeit nog steeds.
Het concept is in Nederland ontstaan door de Old Stars die ouderen activeren om meer aan beweging te gaan doen.
In Huizen heeft Sportplatform Huizen, mede door Anita Campbell in samenwerking met Jan Honing ,Walking Football bij SV Huizen geïntroduceerd.

De spelers zijn laaiend enthousiast en spelen wedstrijden en toernooien door het hele land.
Momenteel bestaat de vereniging uit 20 actieve Walking Footballers.

Zij trainen elke woensdagmorgen van 9.30 uur tot 10.30 uur , het hele jaar door!
In 2024 wordt er gestart met een regionale competitie met 4 verenigingen
in de vorm van 1 x per maand een mini toernooi In het Gooi en omstreken zowel uit als thuis.

Vind je voetbal leuk en 60 plus en wil je graag bewegen kom dan eens langs voor een proef training .

Contactpersoon is : Jan Honing
email : jan.honing@planet.nl