Pupil van de week

Aanmelden Pupil van de week

Wat mag je als Pupil van de Week doen?

Je bent aanwezig bij alles wat er komt kijken bij een wedstrijddag van ons 1e elftal.

– Je mag mee de kleedkamer in
– Je mag meedoen met de warming up
– Je mag de aftrap verzorgen van de wedstrijd.
– Tenslotte mag je de wedstrijd volgen vanuit de dug-out.

Je wordt als Pupil van de Week de hele tijd begeleid en wordt voorzien in eten en drinken.

Daarnaast ontvangt je als Pupil van de Week een bal van s.v. Huizen met alle namen van de spelers van het 1e elftal.

Hoe, wat, waar??

De wedstrijd wordt om 14.30 uur gespeeld. We willen graag dat je 13:30 aanwezig bent met je papa / mama / verzorger van deze dag in de bestuurskamer van s.v. Huizen.

Je krijgt dan als Pupil van de Week van de spelers het trainingspak met daarop “Pupil van de Week” (die na de wedstrijd weer ingeleverd moet worden).
Je krijgt ook alvast wat te drinken waarna je mag mee warmlopen. Als de wedstrijd begint loop je met de spelers en de scheidsrechter het veld op.
Dan komt misschien wel het spannendste gedeelte, je mag de aftrap doen! Zodra je een mooi doelpunt hebt gemaakt mag je in de dug-out plaatsnemen en de wedstrijd bekijken. *

* Niets moet, alles mag! Heb je het na de eerste helft wel gezien, geef dat even door aan de begeleiding.

Wij hebben heel veel jeugdleden en daardoor ook veel inschrijvingen voor Pupil van de week. Heb je je opgegeven en hoor je niks? Dan ben je helaas niet uitgekozen om Pupil van de week te zijn!