Nathaniël Johnson, de betrouwbare rechterverdediger van s.v. Huizen, heeft aangekondigd dat hij aan het einde van dit seizoen zijn voetbalcarrière bij de club zal beëindigen. Johnson, die bekend staat om zijn snelheid, technische vaardigheden en het vermogen om zowel defensief als offensief bij te dragen, heeft besloten dat het tijd is om een nieuwe richting in te slaan en tijd te besteden aan “andere passies”.

Het vertrek van een speler van Johnsons kaliber is altijd een moeilijk moment voor een club, maar bij s.v. Huizen is er ook begrip en waardering voor zijn beslissing. Zijn toewijding aan het nastreven van zijn passies buiten het voetbal is een inspiratie voor velen en we kijken uit naar de successen die hij ongetwijfeld zal behalen op welk pad hij ook kiest te bewandelen.

Nathaniël Johnson