Manchester United wint de Cup bij de Voorjaarscompetitie van de Meco Champions League 2024!
Inmiddels is deze categorie niet meer weg te denken uit onze jeugdopleiding. Deze geweldige competitie is gestart om de spelers alvast kennis te laten maken met voetbal waarbij ze trainen en een leuke competitie spelen waardoor de overstap naar de JO8-categorie kleiner wordt.
In de afgelopen Voorjaarscompetitie hebben de MCL-teams elke woensdag enthousiast getraind en op zaterdag onderlinge competitiewedstrijdjes gespeeld. De kinderen waren onderverdeeld in tien teams; Ajax, Bayern Munchen, Athletico Madrid, Barcelona, Chelsea, Juventus, Paris Saint Germain, Arsenal, Manchester United en Olympique Lyon.
Op zaterdag 25 mei 2024 was de Finaledag. Alle teams speelden eerst een onderlinge competitie waarna de finalerondes werden gespeeld. Na deze wedstrijden was het tijd voor de grote finale tussen de nummer 1 en 2, Manchester United en Paris Saint Germain. Manchester United maakte de winnende goals tijdens de finale en daarom mogen zij zich de Kampioen van de Voorjaarscompetitie 2024 noemen!
Onze voorzitter Klaas Vos deed de prijsuitreiking. Alle spelers werden bedankt voor hun inzet en enthousiasme tijdens het seizoen. Voor elk speler was er een mooie beker als aandenken en natuurlijk voor het winnende team Manchester United nog de Cup met de grote oren!
In het nieuwe voetbalseizoen 2024/2025 starten we weer met een nieuwe Competitie.
Wil je ook een keertje mee komen trainen of heb je vragen? Stuur dan een mail met je naam en geboortedatum naar mcl@svhuizen.nl.