Koninklijke onderscheiding voor Roelie Visser-van der Poel

Koninklijke onderscheiding voor Roelie Visser-van der Poel uit handen van onze Burgemeester Niek Meijer

Uit handen van Burgemeester Niek Meijer heeft Roelie Visser-van der Poel een Koninklijke onderscheiding ontvangen. Roelie werd benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. Dit gebeurde tijdens onze vrijwilligersavond.

Roelie is al ruim 25 jaar vrijwilligster bij ons. Zij is verantwoordelijk voor de planning, inkoop en de roosters van vrijwilligers en heeft warme aandacht voor iedereen op de vereniging.

De kantine  is gedurende het voetbalseizoen en daarbuiten een belangrijke ruimte. Wekelijks komen sporters en supporters bijeen voor een hapje, drankje en een praatje over de wedstrijden. Tevens zijn er andere activiteiten, zoals schoolvoetbal, avondvierdaagse, toernooien en evenementen van de vereniging.

Roelie is altijd aanwezig als coördinator van de keuken en bar en als meewerkend aanspreekpunt. Ons bestuur noemt haar ook wel ‘de keukenkoningin’. Daarnaast besteedt zij veel aandacht aan de vrijwilligers van onze club, ze geeft hen de aandacht die ze verdienen.

Wij zijn als club enorm trots op onze Roelie!