Meco Champions League

Deze geweldige competitie is gestart om de spelers alvast kennis te laten maken met voetbal waarbij ze trainen en een leuke competitie spelen waardoor de overstap naar de JO08-categorie kleiner wordt.

Voetballen is voor veel kinderen een favoriete vrijetijdsbesteding. Er wordt vaak gevoetbald met vriendjes en vriendinnetjes op straat, op (school)pleinen of op grasvelden. Bij de MCL krijgen ze al op jonge leeftijd de kans om samen met vriendjes en vriendinnetjes te spelen tegen andere leeftijdsgenootjes op het veld.

Naast het plezier van voetballen kunnen ze zich tegelijkertijd fysiek en mentaal ontwikkelen.

Wil je een keer vrijblijvend kennis komen maken met de Meco Champions League door een keer te komen meetrainen op woensdagmiddag? Dat lijkt ons erg leuk! Voor vragen, informatie en/of aanmelding stuur dan een e-mail naar mcl@svhuizen.nl o.v.v. je naam en geboortedatum.

Meco Champions League voor 5, 6 en 7 jarige spelers:
  • Wedstrijden zijn in een competitievorm met gelijkwaardige spelers, 4 tegen 4, zonder keeper.
  • Wedstrijden worden alleen gespeeld bij s.v. Huizen op zaterdag van 08.30 – 09.15 uur op veld 1 (hoofdveld/kunstgras).
  • Training op woensdagmiddag van 16:00 – 16.45 uur op het hoofdveld.
  • Maximaal 1 jaar contributievrij  (m.u.v. eenmalig inschrijfgeld ad €15.00 euro) totdat je 7 jaar wordt of (vervroegd) overgaat naar de JO8.
  • Meco zorgt voor representatieve kleding op de wedstrijddag.

Alle trainingen worden gegeven onder leiding van Hoofd Jeugd Opleiding Sidney Schipper.

De ontwikkeling van de spelers wordt goed in de gaten gehouden door de Technische Commissie Jeugd.

Wolven