Huizer Kaas Gilde

Fred Kirchner – Mees Visser – Jasper van Mill – Dennis Molenaar

Aan het einde van het seizoen 2023/2024 nemen we na negen(!) seizoenen afscheid van het Huizer Kaas-Gilde als Hoofdsponsor van s.v. Huizen.

Mees Visser, Jasper van Mill en Robert-Jan Visser hebben in deze periode bijgedragen aan de sportieve successen van s.v. Huizen, waar we ze als vereniging via deze weg nogmaals heel hartelijk voor willen bedanken!

Op vrijdag 17 Mei hebben s.v. Huizen Bestuursleden Dennis Molenaar en Fred Kirchner op gepaste wijze afscheid genomen van Mees en Jasper, middels het aanbieden van een passend geschenk met inscriptie (gravering) waar aan de 9 seizoenen Hoofdsponsorschap wordt gerefereerd.

Huizer Kaas Gilde

Het Huizer Kaas-Gilde blijft betrokken bij s.v. Huizen want ingaande het seizoen 2024/205 zal hun bekende logo te zien zijn op de mouw van de nieuwe  s.v. Huizen shirts. Hiermee gaat het Huizer Kaas-Gilde verder als Co-Jeugdsponsor voor de komende drie seizoenen. Wij zijn erg blij met de continuering van deze sponsoring.

Het Bestuur benadrukt nogmaals dat de steun van het Huizer Kaas-Gilde aan s.v. Huizen, zowel financieel als sportief (meedenkend), enorm gewaardeerd wordt. We zijn dan ook verheugd over de voortzetting van onze sponsorrelatie.