s.v. Huizen 10-1 vs Ajax 10-2

De spanning is voelbaar in de lucht! Aanstaande zaterdagochtend, om precies 08:30 uur, zal ons hoofdveld het toneel zijn van een spectaculaire voetbalwedstrijd. De jonge talenten van s.v. Huizen 10-1 namelijk Stijn Akse, Bram de Jong, Caine Bekenkamp, Rayan Aajoud, Youssef Afkir, Walid Said, Tobi Klein en Roy Hoogenberk onder leiding van trainer Enzio Veraart, staan klaar om het op te nemen tegen de sterren van Ajax 10-2 in een duel dat belooft vol actie en passie te zijn.

Deze wedstrijd is meer dan zomaar een jeugdvoetbalwedstrijd. Het is een kans om de toekomstige sterren van het Nederlandse voetbal in actie te zien. Onze jonge helden van Huizen 10-1 hebben hard getraind en zijn klaar om een onvergetelijke prestatie neer te zetten tegen de getalenteerde spelers van Ajax 10-2.

Wij nodigen iedereen uit – families, vrienden, voetballiefhebbers, en iedereen die een hart heeft voor de sport – om deze onmisbare wedstrijd bij te wonen.

Wees getuige van prachtige doelpunten, meesterlijke passes, en voetbal van topklasse.

Wees erbij: Zet je wekker, neem je vrienden mee, en kom naar ons hoofdveld om de toekomst van het Nederlandse voetbal te beleven. Laten we er samen een onvergetelijke ochtend van maken!

Waar en Wanneer?

Wedstrijd: s.v. Huizen 10-1 vs Ajax 10-2
Datum: zaterdag 25 november
Tijd: 08:30 uur
Locatie: Hoofdveld, s.v. Huizen

Mis het niet! Kom en ervaar de magie van jeugdvoetbal. Jouw aanwezigheid betekent alles voor onze spelers!