Elias Truyers

Transfernieuws!

We zijn verheugd om onze nieuwste aanwinst voor het komende seizoen te presenteren: Elias Truyers, een veelzijdige speler met een indrukwekkend voetbalverleden.

Elias Truyers is 27 jaar oud en heeft een brede ervaring opgebouwd op verschillende posities. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten. Zijn jeugdopleiding genoot hij bij KRC Genk, waar hij zijn talenten ontwikkelde. Vervolgens speelde hij bij KFC Oosterzonen en KVC Lille.

Niet alleen heeft Elias op clubniveau gespeeld, maar hij heeft ook internationale ervaring. Hij vertegenwoordigde België in het nationale team onder 16 jaar.

Buiten het veld heeft Elias nog meer goed nieuws: hij zal zich vestigen in Hilversum, samen met zijn vriendin.

We wensen Elias het allerbeste bij s.v. Huizen

Intro foto:
Elias Truyers (links) gaat het duel aan met Jef Colman van KFC Zwarte Leeuw. (archieffoto)