Hoe heerlijk is het als je een puike partij hebt gespeeld of een enerverende wedstrijd hebt gezien of je kinderen hartstochtelijk hebt aangemoedigd om dan je zelf en anderen te belonen met een lekker portie friet, een heerlijke bal gehakt, frikadel, broodje kroket, kaassoufflé?!

Wat geweldig dat daar steeds weer urenlang voor jou deze heerlijkheden gebakken en uitgereikt worden!

Maar code rood dreigt!

We komen steeds meer vrijwilligers tekort om aan onze geel -groene familie dienstbaar te zijn in het stillen van de lekkere trek!

We kunnen twee dingen doen: de boel dichtgooien of clubleden lokken tijd en energie te geven voor deze onmisbare dienstverlening.

Jullie begrijpen: het eerste is geen optie.

Dus we worden lokkers.

Help de club en verdien een leuke zakcent

Jongeren van onze club vanaf 16 jaar geven we de gelegenheid om zakgeld bij te verdienen.

Als je bereid bent om minimaal twee keer per maand een dagdeel in de keuken te staan of achter de uitgifte dan mag je vijftig euro op je bankrekening bijschrijven!

Het gaat om diensten op zaterdag vanaf acht uur tot half een of vanaf half een tot zes uur!

En het gaat dan om dat vol te houden een seizoen lang!

Wie pakt de handschoen op, wie durft het aan, wie laat zich lokken voor 50 euro!

Je kunt je opgeven bij Roelie Visser, onze vuurvaste keukenkoningin!

App Roelie onder vermelding van je naam en leeftijd op 06 243 71 250

Of mail naar bestuur@svhuizen.nl

We nemen contact op om de indeling af te stemmen.