Doe een gooi naar de titel
Houd je van een biertje? En heb jij een soepele worp in de pols? Doe mee! Op zaterdag 23 mei organiseert Het Twaalfde Taatje een beerpong toernooi. Een avond vol bier, gezelligheid, strijd en de nodige ballen die het doel zullen missen.
Aanvang: 19:00 uur (Let op! Eerder werd 18:00 uur gecommuniceerd)
Inschrijfgeld: €5,- per team (2 personen)
Niet geheel onbelangrijk: de 1e pitcher is gratis!
Aanmelden kan via het formulier.
We zien jullie op 23 mei!










