In navolging van de succesvolle editie uit het seizoen 2022 / 2023, is het weer tijd voor het bedrijventoernooi van s.v. Huizen.
Op vrijdag 31 mei 2024 ben je weer van harte welkom vanaf 17.30 uur op ons sportcomplex De Wolfskamer.

Wij starten het toernooi met een heerlijk visbuffet. Rond 18.45 uur wordt de eerste wedstrijd afgetrapt. De uitreiking van de gigantische wisselbeker is rond de klok van 22:30 uur. Na het toernooi bespreken wij de wedstrijden graag met je na in de kantine onder het genot van een drankje.

De wedstrijden worden gespeeld op een half veld. Een team bestaat uit zes veldspelers en een keeper.
Alle wedstrijden worden begeleid door scheidsrechters van s.v. Huizen.

De kosten voor deelname per team (max. 10 personen) bedragen €295,- exclusief BTW. In dit bedrag is de maaltijd opgenomen en ook een lekkere snack na afloop. Teams groter dan 10 personen mogen zeker ook aangemeld worden; wij verzoeken je dan wel dit aan ons door te geven bij de inschrijving.

Voetbal gezellig mee en schrijf u in voor 3 mei 2024.

Stuur een e-mail naar de organisatie: bedrijventoernooi@svhuizen.nl.

Vermeld s.v.p. de volgende gegevens:
– Naam bedrijf
– Gegevens contactpersoon (Naam, e-mailadres en telefoonnummer)
– Dieetwensen (vegetarisch, halal, geen vis, enz.)

Voor vragen, opmerkingen of andere zaken zijn wij bereikbaar via bovenstaand emailadres en via 06-15943413 (Huibert Veerman) / 06-23367128 (Sjaak Veerman).

Wij verwelkomen je graag op vrijdag 31 mei!