BBQ

Ben jij erbij?

Op zaterdag 22 juni a.s. vindt onze jaarlijkse CLUB BBQ weer plaats. Een mooie gelegenheid om met jouw team het jaar af te sluiten. Alle leden en vrijwilligers van s.v. Huizen en hun familie zijn van harte welkom. Een mooie traditie die wij graag willen voortzetten.

De inloop is vanaf 16.30 uur en rond 17.30 uur zullen wij beginnen met het aansteken van de BBQ. Na de BBQ zal er ook een DJ aanwezig zijn om er met zijn allen nog een feestje van te maken.

Ook willen we de gelegenheid geven om nog een wedstrijd te voetballen. Bijvoorbeeld met de ouders tegen/met een team. Hier zullen uiteraard geen kosten aan verbonden zijn. Als jullie van deze gelegenheid gebruik willen maken dan graag een mail naar het volgende mailadres: activiteiten@svhuizen.nl

Kosten BBQ:

Volwassene EUR 12,00
Kinderen (t/m 12 jaar) EUR 9,-

Deze bedragen zijn incl. sauzen, salades en broodjes.

Verder bieden wij de mogelijkheid aan om een halal- of vegetarisch menu te bestellen zonder extra kosten.

Wij bieden ook een vismenu aan tegen een meerprijs van EUR 2,50.

Wil je je individueel opgeven? Dan kan uiteraard ook, stuur dan een mail naar activiteiten@svhuizen.nl

Vul hier formulier hieronder in.

Geef in het formulier aan bij totaal aantal personen met hoeveel personen je komt en verdeel daaronder de personen hoeveel personen wie wat wilt eten.