Leden voor het leven

Na jaren van een geweldige samenwerking, nemen we met een lach en een traan afscheid van onze trouwe kledingsponsor Errea, vertegenwoordigd door het dynamische duo Ton en Alice Ojers van Alto Sportswear. Samen hebben we prachtige momenten beleefd en onze sportieve ambities nagestreefd. Echter, met frisse blik en nieuwe doelen voor ogen, slaan we een nieuwe weg in qua kledingvoorziening voor onze vereniging. We omarmen verandering en kijken uit naar de nieuwe mogelijkheden die dit met zich meebrengt.

Ton Ojers, een naam die klinkt als een klok in de wereld van topamateurs en als voetbalanalist op tv, heeft zich niet alleen onderscheiden als een meesterlijke coach maar ook als een ware strijder. Ondanks de persoonlijke tegenslagen die Ton heeft moeten doorstaan, bleef zijn passie voor voetbal en zijn toewijding aan s.v. Huizen onwrikbaar. Zijn ongeëvenaarde motivatie en enthousiasme hebben het team in moeilijke tijden boven zichzelf uit laten stijgen en ons behoed voor degradatie.

Samen met zijn vrouw Alice heeft Ton ervoor gezorgd dat onze spelers altijd met trots het s.v. Huizen shirt hebben gedragen. Hun veerkracht en positiviteit zijn een bron van inspiratie voor ons allemaal.

Als we vooruitkijken naar de toekomst, willen we onze diepe dankbaarheid uiten aan Ton en Alice. Hun bijdrage zal voor altijd een speciale plek in de geschiedenis van onze club innemen. We zijn hen enorm dankbaar en vereerd ze als “Lid voor het Leven” te mogen beschouwen.

Blijf onze website in de gaten houden, want binnenkort delen we een exclusief interview met Ton Ojers. Een nieuw hoofdstuk begint, maar de herinneringen aan de tijd met Errea zullen ons altijd bijblijven.

Met sportieve groet,
Bestuur s.v. Huizen