https://www.svhuizen.nl/sponsor-op-de-middenstip-connect/_270___33_NL_3573_____
logo connect logo huizer kaasgilde logo bcz logo slokker it logo meco
logo connect logo huizer kaasgilde
     
    CM Specialist uit Huizen, gespecialiseerd in Website en Webwinkels heeft de samenwerking met s.v. Huizen en Business Club Zuyderzee verlengd.
    cm-specialist-door-als-co-sponsor-s-v-huizen-en-lid-bcz
    “De gezondste slager van het Gooi” is bordsponsor geworden bij s.v. Huizen.
    scharrelslager-michel-welling-bordsponsor-bij-s-v-huizen
    JEUGD ONDER 9 IN DE WEDSTRIJDSHIRTS VAN FRED JANSSEN AUTOGROEP
    shirtsponsor-jeugd-onder-9
    Sponsor op de middenstip: Connect
    13 okt 2017
    Ron Tuijnman
    sponsor-op-de-middenstip-connect

    Connect: mensenwerk in Techniek!
    “De slogan zegt het eigenlijk al, “verklaart Marc Meijer trots als ik dan na wat omzwervingen op het Amstel businesspark dan toch in zijn kantoor plaatsneem voor een kort vraaggesprek. “Waarschijnlijk denken ze dat je een deurwaarder bent,” lacht hij als ik opmerk dat ik in het eventjes dat ik heb moeten wachten wel een keer of vier koffie aangeboden heb gekregen. “We hebben hier op donderdag en vrijdag regelmatig te maken met loonbeslagen. Er is een hoop verborgen armoe, merk je dan… Maar goed, dat is inherent aan het werken met veel personeel.”
    Het kantoorpand is gesitueerd op twee verdiepingen in een fraai kantoorpand langs de ring A10 van Amsterdam. Marc Meijer is van geboorte een Amsterdammer, geboren in de Javastraat maar is nu al weer geruime tijd woonachtig in Huizen.
    Het pand is sober maar fraai gestileerd ingericht en ademt een sfeer van licht en openheid. Een sfeer die ook binnen het Connect-personeel voelbaar is: niet alleen waait me een heerlijke vislucht tegemoet vanuit de kantine waar de hele club gezamenlijk de lunch gebruikt, even later komt een van de medewerkers met zijn jonge pup op de arm trots deze nieuwe gezinsuitbreiding aan de collegae tonen.”

    Technische achtergrond
    “In januari 1993 ben ik echt ‘open’ gegaan nadat ik eerst bij een andere uitzendorganisatie had gewerkt maar daar toch niet helemaal mijn ‘ei’ kwijt kon. Ik had dat jaar ervoor al de BV opgericht en bijvoorbeeld al eigen meubelen gemaakt om een eigen gezicht aan de onderneming te kunnen geven. Ik ambieerde wel meteen een technisch uitzendbureau. Door mijn eigen technische achtergrond had ik zo mijn filosofie over de kwaliteit van een  match tussen kandidaat en werkgever. Dat begint al met een goed gesprek met beide partijen, zodat je niet alleen een goede lasser levert, maar ook nog iemand die in de bedrijfscultuur past. Dat kan voor een goed deel telefonisch: als je een draaier nodig hebt, dan hoef je niet per se de draaibank te zien. Maar je moet wel vragen stellen of iemand straks goed moet kunnen samenwerken bijvoorbeeld, of dat hij een solistische functie binnen het bedrijf krijgt. We bemiddelen in zowel vaste banen als tijdelijke banen, detacheren of uitzenden, zzp bemiddeling, we regelen het allemaal. Vandaag de dag is er een behoorlijk tekort aan techneuten, dus we moeten met name aan de kandidatenkant veel tijd besteden om diens kwaliteiten in kaart te kunnen brengen. Mensenwerk, dus!”

    Geschiedenis
    “Toen ik begon studeerde mijn zus Caroline rechten en hielp me parttime in de zaak. Daarnaast had ik ook een medewerker aangenomen, maar het liep allemaal niet lekker: Nederland verkeerde in een depressie in 1993 en niemand zat eigenlijk te wachten op weer een uitzendbureau en het liep dan ook vreselijk moeilijk in de markt. Ik ben me in die beginfase dan ook -  ondanks mijn enthousiasme en mijn overtuiging - doodgeschrokken! Ik had geen bestandje met uitzendkrachten dat ik mee kon nemen, ik moest het helemaal van de grond af aan opbouwen. Ik moest ook een uitzendvergunning hebben. Het duurde uiteindelijk meer dan een jaar eer ik die vergunning binnen had. Zo zat er dus anderhalf jaar tussen de eerste plannen, de bankgarantie en de dag dat je de deur open hebt. Gelukkig had ik destijds aan mijn zus erg veel steun: dat was ‘eigen’ en met haar kon ik alles delen. Al met al duurde het een jaar of twee van beuken en afzien voor de eerste kentering kwam. Inmiddels is Caroline fulltime bij de zaak gekomen en ik kan je meteen een nieuwtje vertellen: zij is de nieuwe directeur van Connect! Ik ga er zo langzamerhand mee stoppen! Ik word 62 in december en heb een hele mooie tijd gehad, maar nu merk ik dat het werken met de mensen me wat zwaarder begint te vallen. Caroline is van meet af aan in de zaak gegroeid en kan Connect dus naadloos van me overnemen.
    Na die moeilijke eerste twee jaren begon het bedrijf langzaam maar zeker te groeien en kon ik meer mensen aannemen. Ik ben daar altijd heel kieskeurig in geweest, goeie mensen aannemen is een basisfactor van onze groei gebleken. Al onze mensen hebben naast een breed inlevingsvermogen ook hun wortels in de techniek. Daardoor kunnen ze uitstekend inschatten wat er voor een bepaalde technische functie gevraagd wordt. Alles draait in wezen om de vraag: ‘Wat moet de kandidaat gaan doen?’ Als je dat begrijpt kun je er pas een kandidaat bij zoeken. Wij werken dan ook niet zozeer met ‘profielen’, onze kandidaten zijn ‘hand-picked’. De grap is dat de meeste opdrachtgevers naar een schaap met vijf poten vragen, maar dat ze er in wezen maar drie nodig hebben…Hahaha!
    Voor een secretaresse hoef je bij ons niet aan te kloppen. Niet omdat we daar op neerkijken, maar gewoon omdat we daar geen verstand van hebben.
    De groei kwam overigens niet in de eerste plaats, het overkwam ons min of meer - het ging haast vanzelf. Ik luisterde daarbij ook altijd goed naar mijn mensen. Uiteindelijk nam ik de beslissingen, uiteraard, maar ik woog hun oordeel zwaar sterk mee. Zo openden we vervolgens kort achter elkaar twee vestigingen: eerst in Utrecht en toen in Rotterdam. Inmiddels hebben we ook vestigingen in Almere, Wormerveer/Zaanstad en Zwolle. Verder is er nog een algemeen uitzendbureau Doorstroom in Hilversum en Amersfoort en dat is een ‘label’ van Connect. Het merk Connect is 100% verbonden met het technisch uitzenden en Doorstroom is zeg maar de ‘algemene tak’ van Connect.”

    Broer en zus Meijer...

    Verandering
    Connect is de afgelopen vijfentwintig jaar uiteraard niet stil blijven staan. Marc Meijer huldigt de filosofie dat je niet zozeer in omvang hoeft te groeien, als wel in andere werkmethoden. “Vandaag de dag met alle moderne communicatiemiddelen hoef je niet meer op elke hoek van de straat een vestiging te hebben met stoepborden en een etalage vol vacatures. Regionaal gezien zouden we nog wel wat willen uitbreiden, richting Breda, Den Bosch etc. Verder denken we ook nog na over uitbreiding naar het noorden en het oosten van het land. Maar dat zijn ontwikkelingen die ik nu graag aan Caroline overlaat.
    Andere ontwikkelingen zien we op het gebied van de inrichting van de arbeid. De uitzendkracht van vroeger is de zzp’ er van nu. Het zzp-schap staat echter zwaar ter discussie: is de zzp’ er  nu daadwerkelijk een zelfstandige zonder personeel, of is het gewoon een verkapte werknemer? Persoonlijk vind ik dat iemand die er vrijwillig voor kiest om zijn skills te verhuren  voor mij een ondernemer is. Nu wordt zzp vaak misbruikt om als ex werknemer  gewoon bij dezelfde werkgever aan de slag te gaan. Sommige zzp’ ers hebben dan maar een opdrachtgever. Daar wordt nu steeds meer op gelet en daar komt men straks niet meer mee weg. Vandaar dat wij dat voor onze zzp’ ers reguleren en er voor zorgen dat ze middels goede contracten en meerdere opdrachten aan alle wettelijke voorwaarden voor zzp’ ers blijven voldoen.
    Ook zien we dat flexwerk niet meer weg te denken valt en dat de flexwerkers steeds meer rechten gaan krijgen. Ook dat houden wij nauwlettend in de gaten en spelen daar adequaat op in.”

    Waar haalt ie het vandaan?
    In een krappe markt van technisch personeel lijkt Connect toch weinig moeite te hebben om geschikt personeel te werven. Marc ligt voor ons een tipje van de sluier op: “Vroeger moest je in de Gouden Gids staan en dan nog het liefst met een naam die met een ‘A’ begon. Adverteren was hoofdzakelijk met speurdertjes in de zaterdagkrant. Daarna kwamen met het internet ook Monsterboard, technicus.nl, Nationale Vacature Krant en zo op. Tegenwoordig heel veel gratis jobsites. Dat kost niks, maar dan krijg je ook niks. De veranderingen gaan heel snel.
    Nu maken we gebruik van technieken om via social media naar mensen te zoeken en zo onze kandidaten te vinden in de enorme berg mensen die van Facebook, Twitter, LinkedIn gebruik maken. Via ingewikkelde algoritmen weten we daar de latent zoekende techneuten uit te destilleren. Die krijgen dan pop-ups van Connect voorgeschoteld. Dat is dus een geheel andere insteek dan in onze beginjaren toen we nog ‘Gevraagd’ biljetjes in de etalage hadden hangen.

    Sponsoring
    “Mijn beide zonen hebben bij Huizen gevoetbald,” verklaart Marc zijn betrokkenheid bij sv Huizen. “Dat hebben ze gedaan tot ze respectievelijk in de A- en de B-junioren zaten. Mijn Huizerhart is vanuit de jeugd ontstaan en vanuit daar is ook de belangstelling voor het eerste gegroeid. En nu zijn we dan hoofdsponsor. We sponsoren niet specifiek het eerste of de jeugd, maar de hele vereniging. We bemoeien ons niet met de besteding van de gelden, daar hebben we een bestuur voor. We zijn eerst op kleine schaal begonnen en via trainingspakken voor de jeugdselectieteams - die toen allemaal met Connect Technisch uitzendbureau op de rug liepen -  is het doorgegroeid tot het hoofdsponsorschap.
    Mensen vragen me vaak ‘Wat levert dat sponsoren nou op?’ – een typisch Hollandse vraag. En ik kan zeggen: het levert me ontzettend veel op! Nog los van mijn eigen emotie dat ik het gewoon heerlijk vind om zo bij de club betrokken te zijn, maar mede door die sponsoring hebben wij een enorme naamsbekendheid gekregen. Onbekend maakt onbemind, en vanuit die bekendheid gaan er toch vaak deuren open die voor anderen gesloten blijven. We komen ook veel andere sponsors tegen, zoals bijvoorbeeld Breman uit Genemuiden waar we veel zaken mee doen. En onderschat niet hoe prettig het is als je een gemeenschappelijke band hebt! Ik doe het al jaren met veel plezier. We hebben ook in de motorsport gesponsord, daar hebben we natuurlijk ook veel affiniteit mee als technisch uitzendbureau. We sponsoren steeds voor één jaar tegelijk. Dat is een bewuste keuze.
    Maar we beseffen het belang van de sponsoring voor de club, dus we zullen in principe niet zomaar stoppen, dan blijven we toch voorlopig nog in afgeslankte vorm sponsor. Al met al zijn we nu wellicht wel de hoofdsponsor die het het langste uit heeft gehouden van allemaal! Natuurlijk is het leuker als het sportief super gaat, maar de sportieve prestaties spelen geen rol in die besluitvorming, sponsor ben je in voor- en tegenspoed! We merken overigens niets aan onze resultaten dat het bij Huizen wat minder gaat. Het zou voor ons pas een probleem worden als onze naam geassocieerd zou gaan worden met geweld op de velden: je wilt gewoon niet dat er een foto in de krant staat van twee vechtende spelers waarvan er één Connect in vol ornaat op de borst heeft! Maar ach: je houdt ook van je kinderen, ook al doen die ook wel eens iets dat niet helemaal door de beugel kan, hahaha!”

    Wens
    “Ik zou graag zien dat er meer mensen zich actief zouden willen opstellen naar de club toe. Binnen Connect stellen alle medewerkers zich ook actief op naar het bedrijf en zijn gewoon mijn paradepaardjes en dat zou ik ook graag wat meer bij Huizen terug zien. Succes moet je uitstralen als vereniging en dat houdt in dat men bereid moet zijn om er in alle geledingen de schouders onder te zetten. Mijn oproep hier zou dan ook zijn: sluit je aan, vraag wat je kunt betekenen voor de club!

    Was getekend: Marc Meijer

    The Bodyhouse is gevestigd op Loswal 12 in Huizen.
    wij-verwelkomen-onze-nieuwe-bordsponsor-the-bodyhouse
    s.v. Huizen prijst zich gelukkig met de sponsorovereenkomst met Covebo Uitzendgroep...
    covebo-uitzendgroep-nieuwe-co-sponsor-van-s-v-huizen
    Voorafgaand aan de wedstrijd Oud Huizen - Lucky Ajax heeft Connect het hoofdsponsorcontract met s.v. Huizen met een jaar verlengd!
    connect-langer-hoofdsponsor-van-s-v-huizen
    Schuiteman Accountants en Adviseurs en s.v. Huizen versterken de samenwerking...
    schuiteman-met-s-v-huizen-in-de-verlenging
    De s.v. Huizen is zeer verheugd, dat de Rabobank Gooi en Vechtstreek de jarenlange bestaande sponsorrelatie met 3 jaar heeft verlengd...
    rabobank-gooi-en-vechtstreek-verlengt-sponsoring
    Fred Janssen Autogroep is al jarenlang een trouwe sponsor van s.v. Huizen. Onlangs verbond dit toonaangevende autobedrijf zich voor 3 jaar als Tenuesponsor aan de jeugdcategorie onder 9...
    fred-janssen-autogroep-nu-ook-sponsor-van-de-jo-9
    Op dinsdag 15 november kwamen de leden van de Businessclub Zuyderzee voor het laatst dit jaar bij elkaar op de Wolfskamer van s.v. Huizen. De avond stond in het teken van zalm...
    zalmactie-en-vliegvissen-bij-businessclub-s-v-huizen
    Vanaf dit seizoen is Slokker IT Services voor de komende drie jaar hoofdsponsor van het meiden- en damesvoetbal bij s.v. Huizen, de snelst groeiende categorie binnen de vereniging...
    slokker-it-hoofdsponsor-meiden-en-damesvoetbal
    ‘O, o, dit gaat mij geld kosten’ Donderdag 2 juni ondertekende Wim Yeh van Chinees Restaurant Golden City in Huizen voor drie jaar een sponsorcontract met s.v. Huizen...
    golden-city-tekent-sponsorcontract-en-trakteert-op-diner
    Teeuwissen Rioolreiniging verlengt zijn sponsorovereenkomst met s.v. Huizen en zet in op de jeugd. Het familiebedrijf wordt de komende seizoenen jeugdsponsor van de E-categorie...
    teeuwissen-rioolreiniging-wordt-sponsor-van-de-e-jeugd
    Met ingang van dit voetbalseizoen is de SNS Bank Huizen sponsor van de D-categorie bij s.v. Huizen. Alle D-teams lopen dit seizoen dan ook in een tenue met SNS Bank Huizen op de borst.
    sns-bank-huizen-jeugdsponsor-d-categorie-s-v-huizen
    Bang & Olufsen Rozestraten heeft de sponsorovereenkomst met s.v. Huizen een upgrade gegeven. Na jarenlang bordsponsor te zijn geweest, is B&O Rozestraten vanaf heden 3-Sterrensponsor.
    b-o-rozestraten-upgrade-sponsorovereenkomst
    Vleeswarenspecialist Alie en Nico Klein heeft het 3-Sterrensponsorcontract met s.v. Huizen verlengd voor de komende 3 jaar.
    vleeswarenspecialist-alie-en-nico-klein-in-de-verlenging
    Na jaren 5-sterrensponsor te zijn geweest, is het Huizer Kaas-Gilde met ingang van het seizoen 2015/2016 voor 3 jaar hoofd- en jeugdsponsor bij s.v. Huizen geworden.
    huizer-kaas-gilde-ondertekent-hoofdsponsor-contract
    Het in Muiderberg gevestigde bedrijf T.J. Kippersluis & Zonen B.V. heeft een vernieuwd sponsorcontract voor de komende drie jaar afgesloten.
    t-j-kippersluis-zonen-in-de-verlenging
    Vorige week tekenden de heren Caspar Baltussen (directeur Bedrijven Rabobank Noord Gooiland) en Sjaak Veerman (voorzitter s.v. Huizen) het nieuwe sponsorcontract
    rabobank-noord-gooiland-verlengt-contract-voor-3-jaar
    Voetbalvereniging s.v. Huizen heeft overeenstemming bereikt met Adviesgroep van der Roest over een verlenging van het 5-sterrensponsorcontract met één jaar.
    adviesgroep-van-der-roest-in-de-verlenging
    Altijd al sponsor willen zijn van s.v. Huizen? Dat kan nu op een unieke manier tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
    unieke-actie-voor-sponsors
    Haringparty en visbakken voor BCZ en sponsors een groot succes Onder de naam `Dikke Maatjes Party` organiseerde de BusinessClub Zuyderzee en de sponsorcommissie van s.v. Huizen op 11 juni j.l een gezellige avond als afsluiting van het seizoen
    haringparty-en-visbakken-voor-bcz-en-sponsors-een-groot-succes
    <b>Plus Van den Brom verlengt sub-sponsor contract</b> De nieuwe eigenaar van de PLUS Supermarkt in de Oostermeent, de heer Harald van den Brom, heeft door de ondertekening van het sponsorcontract bevestigd de samenwerking te willen voortzetten.
    plus-van-den-brom-verlengt-sub-sponsor-contract
    <b>Van den Tol Opticiëns: 60 jaar zien!</b> Bij onze trouwe en toegewijde sponsor Van den Tol Opticiëns is het feest. Zij vieren namelijk hun diamanten jubileum. 60 jaar Van den Tol Opticiëns staat voor 60 jaar kwaliteit en service.
    van-den-tol-opticiens-60-jaar-zien
    Woensdag 20 februari heeft de firma Heiper IT uit Eemnes een voor beide partijen lucratieve overeenkomst getekend met s.v. Huizen.
    sponsorcontract-en-web-hosting-voor-heiper-it
    Visser Kaas heeft het contract als 5-Sterrensponsor bij s.v. Huizen wederom verlengd. Al jarenlang is dit Huizer kaasbedrijf een trouwe sponsor bij de vereniging.
    visser-kaas-het-huizer-kaasgilde-verlengt-sponsorcontract
    Sinds september 2012 zijn Antonija en Frank Ruigrok de nieuwe en enthousiaste eigenaren van Pannenkoekenrestaurant `t Vossenhol. Ook de nieuwe eigenaren willen de samenwerking met s.v. Huizen voortzetten.
    pannenkoekenrestaurant-t-vossenhol-verlengt-samenwerking