Wolven – League

Ben je (bijna) 4 of 5 jaar en nu al gek van voetballen? Bij s.v. Huizen kun je al heel jong op een plezierige wijze kennismaken met voetballen.

Elke woensdagmiddag traint deze jongste groep van 15.00 – 15:45 uur op het hoofdveld. Daarnaast spelen wij om de week met elkaar de Hyppe Wolven Leaque. Dat zijn wedstrijdjes gemixt en tegen elkaar in de Wolven Arena. Deze wedstrijden beginnen om 10.00 uur.

Maak vrijblijvend kennis met de Hyppe Wolven Leaque door een keer te komen meetrainen op woensdagmiddag. Voor vragen, informatie en/of aanmelding stuur een mail naar wolven@svhuizen.nl o.v.v. je naam en geboortedatum.

Voetballen en trainen bij de Wolven van s.v. Huizen is een jaar lang GRATIS. Het enige wat u betaalt is het inschrijfgeld a € 15,00 (eenmalig).

Wolven